4 Steps to Business Growth During a Recession: मंदीको बेलामा व्यापार वृद्धि गर्ने 4 कदम
के कम्पनीहरु वास्तवमा मन्दीको बखत बलियो बन्न सक्छ? उनीहरूले कठिन आर्थिक समयमा आफ्ना प्रतिद्वन्द्वीहरूले सामना गर्ने समस्याहरूको फाइदा उठाउन के गर्न सक्छन्? मानौं तपाईंसँग एक कडा ब्यालेन्स शीट, कम debt, र प्रशस्त नगद छ। तपाइँ कसरी यी दुर्बलहरू प्रतिद्वन्द्वीहरू लिन लिन प्रयोग गर्न सक्नुहुनेछ जो एकदम कमजोर भयो?
म यी प्रश्नहरू विचार गर्ने महत्त्वको सम्झना गराउँछु जब म दिन र महिनाहरूमा एप्पलको रणनीतिको बारेमा स्टीभ जॉब्सको भर्खरको उद्धरणहरू पढ्छु। रोजगारले यस बखत फर्मको अनुसन्धान र विकास प्रयास विस्तार गर्ने प्रतिज्ञा गर्दछ, यद्यपि आर्थिक वृद्धि नकरात्मक भए पनि। उनले केहि हप्ता अघि फर्च्युन पत्रिकालाई भनेको यो छ कि अन्तिम मन्दी र वर्तमान आर्थिक वातावरणलाई झल्काउँदै: "वास्तवमा हामी हाम्रो आर एण्ड डी बजेटमा गइरहेका थियौं कि गिरावट आउँदा हामी हाम्रा प्रतिस्पर्धीहरु भन्दा अगाडि बढ्ने छौं। । र यो हामीले गरेकै कुरा हो। र यसले काम गर्यो। र वास्तवमा हामी यो समय गर्छौं। " अवश्य पनि, एप्पल ईर्ष्यालु स्थितिमा बस्दछन्। तिनीहरूसँग एक प्रभावशाली ब्यालेन्स शीट, नगदीका हिमालहरू, र debt छैन। यदि तपाइँको फर्मले पनि आफूलाई सामर्थ्यको स्थितिमा फेला पार्दछ, याद गर्नुहोस् कि यसले पनि मन्दीलाई प्रतिस्पर्धामा अझ बढी सापेक्ष हुन प्रयोग गर्न सक्छ।
यहाँ चार कम्पनीहरु छन् अब तपाईको कम्पनीले विचार गर्नु पर्छ:
सर्वप्रथम, अनुसन्धान र विकासमा अहिले ठूलो लगानी गर्नुहोस् ताकि नयाँ उत्पाद र सेवाहरू सुरूवातको लागि तयार हुन थालेपछि अर्थव्यवस्था फेरि बढ्न थाल्छ। तपाइँका प्रतिस्पर्धीहरूले अनुसंधान र विकास कटौती गर्न झुकाव हुन सक्छन्, विशेष गरी यदि तिनीहरूले उच्च ब्याज भुक्तानी, राजस्वमा पर्याप्त ड्रपहरू, र त्यस्तै अरू सामना गरे। यदि त्यसो हो भने, तपाइँको लगानी को गति अब आउने बर्षहरु मा एक कडा उत्पाद लाभ दिनेछ।
दोस्रो, तपाइँको कमजोर प्रतिस्पर्धीहरूका ग्राहकहरूको बारेमा सिक्न केही समय खर्च गर्नुहोस् । तपाईं तिनीहरूको ठूलो र सबै भन्दा आकर्षक ग्राहकहरूको पछि जान झुकाव हुन सक्छ। यद्यपि सावधान हुनुहोस् कि तपाईका प्रतिद्वन्द्दीहरूले ती ग्राहकहरुलाई बचाउन सख्त काम गरिरहेका छन्। तिनीहरूसँग तथापि, साना ग्राहकहरूमा फोकस गर्न समय र स्रोतहरू हुन सक्दैनन्। यी सम्भावित नयाँ ग्राहकहरूमा तपाईंको ध्यान केन्द्रित गर्नुहोस्, विशेष गरी ती आकर्षक बृद्धि सम्भावनाहरू र बलियो सन्तुलन पानाहरू।
तेस्रो, तपाइँको अत्यन्त महत्वपूर्ण आपूर्तिकर्ता र वितरकहरू पहिचान गर्नुहोस् , र निर्धारण गर्नुहोस् कि यदि कुनै आर्थिक मन्दीको कारण तिनीहरूको व्यवसायमा गम्भीर हानिको सम्भावना देखा पर्यो भने। तपाईंको व्यवसायको लागि जोखिमको आकलन गर्नुहोस् यदि ती नराम्रा ढङ्गले झर्छन् वा पूर्ण रूपमा विफल हुन्छन् भने। त्यसो भए, ती तरिकाहरू जाँच गर्नुहोस् जुन तपाईं ती आपूर्ति र वितरकहरूलाई मद्दतको लागि मद्दत गर्न सक्नुहुन्छ। सबैभन्दा सानो इशारा पनि कहिलेकाँही स्थायी वफादारी निर्माण गर्न को लागी आउने बर्ष को लागी भुक्तान गर्नेछ।
अन्तमा, तपाइँको प्रतिभा आवश्यकता को बारे मा ध्यानपूर्वक सोच्नुहोस् । कमजोर कम्पनीहरूले कामदारहरूलाई छोड्दा, धेरै राम्रा व्यक्तिहरूले आफूलाई कामको लागि खोजी गर्ने फेला पार्दछन्। अन्य कुशल कामदारहरूको अझैपनि जागिर हुन सक्छ, तर तिनीहरू आफ्नो संघर्षरत कम्पनीहरूसँग असन्तुष्ट हुन सक्छन्। प्रतिभाशाली कर्मचारीहरू पहिचान गर्न र आकर्षित गर्न यस अवसरको पूंजीकरण गर्नुहोस्, जबकि श्रम बजारमा ढिलो अवस्थित छ।
No comments:
Post a Comment